|
ورود
|
معرفی واحد
شرح وظایف و نحوه عملکرد دفتر توسعه آموزش
رسالت
چشم انداز
اعضای واحد
چارت سازمانی
اعضای هیات علمی
اخبار
فعالیت ها
آیین نامه ها
دستورالعمل ها
فرآیندهای آموزشی
کتابچه های آموزشی
عملکرد مبتنی بر شواهد
فرم ها
توانمند سازی اساتید
ارزشیابی
برنامه عملیاتی
اخلاق حرفه ای
تماس با ما
پرسشنامه های آنلاین
کوریکولوم های آموزشی
روش های نوین تدریس
روش های ارزشیابی نوین
صورتجلسات
X
معرفی واحد
شرح وظایف و نحوه عملکرد دفتر توسعه آموزش
رسالت
چشم انداز
اعضای واحد
چارت سازمانی
اعضای هیات علمی
اخبار
فعالیت ها
آیین نامه ها
دستورالعمل ها
فرآیندهای آموزشی
کتابچه های آموزشی
عملکرد مبتنی بر شواهد
فرم ها
توانمند سازی اساتید
ارزشیابی
برنامه عملیاتی
اخلاق حرفه ای
تماس با ما
پرسشنامه های آنلاین
کوریکولوم های آموزشی
روش های نوین تدریس
روش های ارزشیابی نوین
صورتجلسات
فرآیندهای آموزشی
فعالیت ها
فرآیندهای آموزشی
فرآیند مراقبت از بیماران بدحال در اورژانس
فرآیند CPR در Cardiac Arrest
فرآیند CPR در اورژانس
فرآیند
CPR
در بزرگسالان: تاکی کاردی با نبض (Tachycardia with pulse)
فرآیند مراقبت از بیماران برادی کاردی (با پالس)
فرآیند مراقبت از بیماران بعد از ایست قلبی بزرگسالان
فرآیند تریاژ
فرآیند تریاژ ESI
فرآیند HIS
فرآیند پذیرش بیمار و تعیین پزشکی معالج
فرآیند پذیرش بیمار اورژانسی
فرآیند پذیرش بیمار مجهول الهویه
فرآیند پذیرش بیمار در درمانگاه
فرآیند آموزشی مدیریت بیمار توسط فراگیران در بخش اورژانس (patient management)
فرآیند اعزام بیمار
فرآیند ترخیص بیمار
فرآیند ارائه خدمات سرپایی کلینیک و پاراکلینیک
فرآیند درخواست و دریافت دارو
فرآیند نحوه ی آموزش دادن به بیمار
فرآیند آموزش به بیمار
فرایند آموزش بالینی دانشجویان پزشکی
فرآیند آموزش بالینی دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی
فرآیند بازخورد نتایج ارزشیابی عملکرد یاددهی و یادگیری در عرصه های دانش، توانمندی بالینی، مهارت تهای ارتباطی، رفتار حرفه ای به فراگیران پزشکی (در طول ترم-
Formative assessment
)
فرآیند بازخورد نتایج ارزشیابی عملکرد یاددهی و یادگیری در عرصه های دانش، توانمندی بالینی، مهارت تهای ارتباطی، رفتار حرفه ای به فراگیران پرستاری و پیراپزشکی (در طول ترم-
Formative assessment
)
فرآیند بازخورد نتایج ارزشیابی عملکرد یاددهی و یادگیری در عرصه های دانش، توانمندی بالینی، مهارت تهای ارتباطی، رفتار حرفه ای به فراگیران پزشکی (پایان ترم-
summative assessment
)
فرآیند بازخورد نتایج ارزشیابی عملکرد یاددهی و یادگیری در عرصه های دانش، توانمندی بالینی، مهارت تهای ارتباطی، رفتار حرفه ای به فراگیران پرستاری و پیراپزشکی (پایان ترم-
summative assessment
)
فرآیند همکاری گروه های مختلف پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی، پزشکی اجتماعی در برنامه های آموزشی متناسب با فرایندهای آموزشی به صورت تیمی
فرآیند رهبری آموزش بالینی در همکاری های بین گروه های مختلف پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی در برنامه های آموزشی
فرآیند ارتباط بی واسطه ی فراگیران با معاون آموزشی
فرآیند ثبت خطای دانشجویی
فرآیند درخواست مرخصی توسط دانشجو
فرآیند تحویل کتاب از کتابخانه
فرآیند تشکیل جلسات گروه
فرآیند رسیدگی به درخواست های دانشجویان
فرآیند تشویق اعضای هیات علمی
پروتکل احیای پایه
(BLS)
قلبی- ریوی بزرگسالان در بیماران مشکوک یا
COVID-19
پروتکل اقدامات پیشرفته
(ACLS)
حفظ حیات بزرگسالان در بیماران مشکوک یا
COVID-19