گرامی داشت هفته ملی سلامت
امتیاز:
مدیر بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)، در پیامی فرا رسیدن "هفته ملی سلامت" را گرامی داشته و ابراز امیدواری کردند با ترویج فرهنگ سبک زندگی سالم و ارتقای سطح آگاهیهای بهداشتی، زمینهی دستیابی به جامعهای تندرست، پویا و مقتدر فراهم گردد.
ایشان ضمن تبریک این هفته به تمامی همکاران پرتلاش، کادر درمان و پرسنل ارزشمند بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) که در خط مقدم سلامت ایستاده و با تکیه بر دانش و اخلاق حرفهای به بهبود بیماران و ارتقای سلامت جامعه خدمترسانی میکنند، از تلاشها و خدمات ارزشمند آنان قدردانی کرده و توفیق، عزت و سلامتی روزافزون این عزیزان و خانوادههای گرامیشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمودند.روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)