1-برنامه ریزی جهت تدوین برنامه استراتژیک با همکاری مدیران ارشد و میانی، وارسال به بخش ها/واحد های بیمارستان ، پس ازتصویب در تیم مدیریت و رهبری وابلاغ رئیس بیمارستان
۲- نظارت و پایش برنامه عملیاتی، تهیه گزارش تحلیلی با مشارکت مسئولین بخش ها/واحد ها وارائه گزارش به تیم رهبری ومدیریت و پیگیری اقدامات اصلاحی معیوب
۳- شناسایی وتهیه فلوچارت فرآیند هایاصلی با همکاری مدیر خدمات پرستاری و مسئولین و صاحبان فرآیند در بخش/واحد ها
۴- تدوین شاخص های فرآیندی، عملکردی بالینی و غیر بالینی بامشارکت مسئولین /سرپرستاران یخش /واحد ها، اولویت بندی در کمیته پایش و سنجش کیفیت، ارائه به تیم مدیریت اجرایی و اطلاع رسانی به بخش ها/واحد ها پس از تصویب
۵- اخذ نتایج پایش شاخص ها از مسئولین /سرپرستاران واحد/بخش ها
۶- تهیه و ارائه گزارش تحلیلی پایش شاخص ها بطور فصلی به تیم رهبری و مدیریت و نظارت و پیگیری اقدامات اصلاحی
۷- نظارت بر شناسایی مشکلات و فرصت های قابل بهبود توسط مسئولین بخش/واحد ها، انجام اقدامات اصلاحی و ثبت سوابق توسط آنها.
۸- تدوین برنامه بهبود کیفیت با همکاری مسئولین بخش/واحد ها، ارائه به تیم رهبری و مدیریت، نظارت بر اجراء و پیشرفت برنامه بهبود و ارائه گزارش از نتایج پایش برنامه به تیم رهبری ومدیریت
۹- بررسی و تحلیل شرایط موجود مرکز و پیشنهاد راهکار های عملی و علمی به منظور رفع کاستی ها و نارسایی های سیستم
۱۰- نظارت بر تدوین، بازنگری و اجرای خط مشی، دستورالعمل و روش های اجرایی بیمارستان
۱۱- نظارت بر دسترسی کارکنان به مستندات و فایل های الکترونیک اعتبار بخشی
۱۲- طراحی و اجرای برنامه ممیزی داخلی بخش/واحد ها در راستای پیاده سازی استاندارد های اعتبار بخشی در فواصل زمانی معین و ایجاد هماهنگی بین گروه های ممیزی
۱۳- تهیه و ارائه گزارش تحلیلی ممیزی داخلی به تیم رهبری و مدیریت و پیگیری اقدامات اصلاحی
۱۴- تشکیل کمیته پایش وسنجش کیفیت طبق آئین نامه مربوطه وپیگیری مصوبات
۱۵- حضوردر جلسات کمیته های بیمارستانی و نظارت بر برگزاری و اجرای مصوبات کمیته ها ی بیمارستانی
۱۶- هماهنگی با مدیر داخلی جهت تشکیل منظمجلسات تیم رهبری و مدیریت
۱۷- برنامه ریزی جهت آموزش و فرهنگ سازی برای استقرار استاندارد های اعتبار بخشی
۱۸- ارتقاء سطح آگاهی ودانش در راستای مفاهیم استاندارد های اعتبار بخشی
۱۹- محوریت دفتر بهبوددر رضایت سنجی بیماران و همراهان با همکاری مسئول حقوق گیرنده ی خدمت/تکریم و ارائه گزارش تحلیلی نتایج در فواصل زمانی معین
|