پیام تبریک مدیریت بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) به مناسبت روز روابط عمومی
امتیاز:
مدیریت بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) در پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه به ویژه روابط عمومی این مرکز تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) متن پیام تبریک به شرح ذیل است:
«بسمه تعالیبیست وهفتم اردیبهشتماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش های ارزشمند کسانی است که با همت، تعهد و تخصص، پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان آن را استوار می سازند.امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان امور سازمانی و مردم می باشد و به عنوان نهادی مشورتی میتواند در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی به ویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی نقش برجسته داشته باشد.اینجانب، ضمن تبریک این روز فرخنده به همه تلاشگران عرصه روابط عمومی، برای همکاران ارجمند این واحد ، توفیق روزافزون، خلاقیت مستمر و انگیزه ای مضاعف در مسیر پیشبرد اهداف والای سازمان را آرزو دارم». مدیریت بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)
#روابط_عمومی_بیمارستان_شهید_مصطفی خمینی (ره)