X

اخبار

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 مهر 1402
راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک فوق تخصصی فجر بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)

  راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک فوق تخصصی فجر بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)

امتیاز: Article Rating

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)، دکتر فریبا جوزیان عنوان کرد: فرایند نوبت‌دهی در کلینیک فجر که تاکنون نیازمند مراجعه حضوری بیماران در زمان مشخص شده بود، طبق اطلاع‌رسانی واحد فناوری اطلاعات بیمارستان از این پس به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی کلینیک انجام می‌شود.

جوزیان افزود: بیماران عزیز می‌توانند از این پس با مراجعه به سایت nobat.medilam.ac.ir جهت رزرو نوبت اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با اینکه در حال حاضر طبق دستورالعمل‌های وزارتی و برنامه ریزی‌های انجام شده 40% نوبتهای هر پزشک به صورت حضوری، 30% از طریق نظام ارجاع، 20% تلفنی و 10% اینترنتی می‌باشد، ولی با تلاش و پیگیری‌های انجام شده و با اطلاع‌رسانی‌ها در جهت سهولت در رزرو نوبت سهم نوبت‌های حضوری کاهش و سهم نوبت‌های غیر حضوری افزایش خواهد یافت.

تصاویر
  • راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک فوق تخصصی فجر بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)
ثبت امتیاز