راهاندازی سامانه نوبتدهی اینترنتی در کلینیک فوق تخصصی فجر بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)
امتیاز:
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)، دکتر فریبا جوزیان عنوان کرد: فرایند نوبتدهی در کلینیک فجر که تاکنون نیازمند مراجعه حضوری بیماران در زمان مشخص شده بود، طبق اطلاعرسانی واحد فناوری اطلاعات بیمارستان از این پس به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه نوبتدهی کلینیک انجام میشود.
جوزیان افزود: بیماران عزیز میتوانند از این پس با مراجعه به سایت nobat.medilam.ac.ir جهت رزرو نوبت اقدام نمایند.
وی خاطر نشان کرد: با اینکه در حال حاضر طبق دستورالعملهای وزارتی و برنامه ریزیهای انجام شده 40% نوبتهای هر پزشک به صورت حضوری، 30% از طریق نظام ارجاع، 20% تلفنی و 10% اینترنتی میباشد، ولی با تلاش و پیگیریهای انجام شده و با اطلاعرسانیها در جهت سهولت در رزرو نوبت سهم نوبتهای حضوری کاهش و سهم نوبتهای غیر حضوری افزایش خواهد یافت.