پیام تبریک مدیریت بیمارستان شهید مصطفی خميني(ره) به مناسبت روز مهندس
امتیاز:
*همکاران گرامی، مهندسان پرتلاش بیمارستان شهید مصطفی خمینی
پنجم اسفندماه، سالروز ولادت دانشمند فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، فرصتی برای پاسداشت تلاشهای خاموش اما حیاتی شما در این مجموعه بزرگ درمانی است.
اینجانب مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات شبانهروزی تمامی مهندسان عزیز ابراز میدارم:
- مهندسان پزشکی و تأسیسات که پویایی و ایمنی تجهیزات و زیرساختهای حیاتی بیمارستان را تضمین میکنید،
- مهندسان فناوری اطلاعات (IT) که با مدیریت سیستمها و شبکه، بستر ارتباطات و اطلاعات درمانی را هموار میسازید،
- مهندسان بهداشت محیط و حرفهای* که با نظارت بر بهداشت، ایمنی و کنترل عفونت، سلامت بیماران و کارکنان را حفظ میکنید.
آرامش، امنیت و پیشرفتی که در این مرکز درمانی جاری است، مرهون دانش و تعهد شما عزیزان است.
روز مهندس بر شما مبارک و توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
🌐روابط عمومي بیمارستان شهید مصطفی خميني(ره)