X

اخبار

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 فروردین 1405

  پیام تبریک مدیریت بیمارستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و نوروز باستانی

امتیاز: Article Rating
پیام تبریک مدیریت بیمارستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و نوروز باستانی

به گزارش روابط عمومی مدیریت محترم بیمارستان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز وعید سعید فطر را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ‌یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
همکاران ارجمند و خانواده بزرگ بیمارستان
حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و بازگشت به فطرت پاک انسانی را به تمامی کارکنان خدوم و خانواده‌های گرامی‌شان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. همچنین، آغاز سال نو خورشیدی و عید نوروز باستانی را که مقارن با این ایام پربرکت است، گرامی داشته و برایتان سالی سرشار از سلامتی، شادکامی و موفقیت آرزومندیم.
در این هنگامه شادی و امید، بر خود لازم می‌دانیم از زحمات بی‌دریغ، تلاش‌های شبانه‌روزی و تعهد بی‌شائبه تک‌تک شما عزیزان در طول یک سال گذشته، به‌ویژه در بحبوحه چالش‌های پیش رو، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم. فداکاری و ایثارگری شما در راستای خدمت به بیماران و ارتقاء سطح سلامت جامعه، ستودنی است و نشان از روح بلند و رسالت‌شناسی شما دارد.
امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و با همدلی و همبستگی بیش از پیش، بتوانیم فصل نوینی از خدمت‌رسانی را در سال پیش رو رقم بزنیم و با حفظ ارزش‌های انسانی و حرفه‌ای، گام‌های مؤثرتری در مسیر اعتلای بیمارستان برداریم.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه رمضان و عیدتان مبارک باد.
مدیریت بیمارستان شهیدمصطفی خمینی(ره)
ثبت امتیاز