*بازدید معاونت درمان و مسئول دفتر پرستاری از آزمایشگاه بیمارستان شهید مصطفی خمینی به مناسبت روز آزمایشگاه*
امتیاز:
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره)
بخش آزمایشگاه این مرکز امروز شاهد حضور گرم و صمیمی معاونت محترم درمان و مسئول دلسوز دفتر پرستاری بود. این بازدید که به مناسبت فرارسیدن روز آزمایشگاه صورت گرفت، فرصتی مغتنم برای تقدیر از زحمات بیدریغ پرسنل پرتلاش این بخش حیاتی بیمارستان بود.
در این دیدار، ضمن تبریک روز آزمایشگاه به همکاران گرامی، از تلاشهای شبانهروزی و دقت نظر آنان در انجام آزمایشها قدردانی شد. معاونت محترم درمان بر اهمیت نقش آزمایشگاه در تشخیص صحیح و بهموقع بیماریها تأکید کرده و از زحمات مجموعه آزمایشگاه در ایام حساس جنگ تحمیلی و همچنین ماه پرخیر و برکت رمضان، که با وجود تمام محدودیتها و سختیها، همواره در خط مقدم خدمترسانی به بیماران حضور داشتهاند، تشکر ویژه به عمل آوردند. مسئول دفتر پرستاری نیز با اشاره به همکاری تنگاتنگ پرسنل آزمایشگاه با تیم پرستاری، از همکاری و همدلی آنان در ارتقاء سطح مراقبت از بیماران قدردانی کرد. این بازدید، نشاندهنده اهمیت جایگاه آزمایشگاه در چرخه درمانی بیمارستان و قدردانی از تلاشهای علمی و عملی کارکنان این بخش بوده.