*بازدید مدیر پرستاری دانشگاه و معاونت درمان از بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) به مناسبت روز جهانی بهداشت دست
امتیاز:
در آستانه روز جهانی بهداشت دست، بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) میزبان مدیر محترم پرستاری دانشگاه، و معاونت محترم درمان بود. این بازدید با هدف ارج نهادن به اهمیت شستشوی صحیح و مؤثر دستها در پیشگیری از انتشار عفونتها و حفظ سلامت جامعه صورت گرفت.
مدیر پرستاری دانشگاه و معاونت محترم درمان ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان، بر اهمیت حیاتی رعایت بهداشت دست توسط تمامی کارکنان و مراجعین در محیط درمانی تأکید کرده و از تلاشهای مستمر کادر درمانی بیمارستان در رعایت این اصل مهم بهداشتی قدردانی نمودند. ایشان بر نقش کلیدی بهداشت دست در پیشگیری از انتقال بیماریها، به خصوص در شرایط کنونی، تأکید کرده و خواستار توجه ویژه به این امر در تمامی سطوح شدند.
این دیدار، فرصتی بود تا اهمیت توجه به بهداشت فردی و اجتماعی، به ویژه در زمینه شستشوی دستها، بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.
روابط عمومي بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)