X

اخبار

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405
تجلیل از پرستاران واحد تالاسمی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به مناسبت روز بیماران خاص و تالاسمی

  تجلیل از پرستاران واحد تالاسمی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به مناسبت روز بیماران خاص و تالاسمی

امتیاز: Article Rating
به مناسبت روز بیماران خاص و تالاسمی، با حضور دکتر سهراب‌نژاد مدیر امور بیماری‌های معاونت درمان، آقای ابراهیم سلیمی مدیر پرستاری دانشگاه و سرکار خانم یوسفی مفاهیم مسئول واحد بیماران خاص معاونت درمان، از پرستاران پرتلاش و خدوم شاغل در واحد تالاسمی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام با اهدای لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.در این مراسم، دکتر سهراب‌نژاد با تقدیر از زحمات مداوم پرستاران این بخش اظهار داشت: «ارائه خدمات ایمن، دقیق و انسانی به بیماران تالاسمی بدون تلاش شبانه‌روزی پرستاران دلسوز امکان‌پذیر نیست. پرستاران این واحد با وجود حجم بالای کار، همواره با تعهد، صبوری و مهارت مثال‌زدنی خدمت‌رسانی می‌کنند و قدردانی از آنان کمترین کاری است که باید انجام شود.»وی با اشاره به اهمیت این روز و ضرورت توجه به نیازهای بیماران خاص افزود: «روز بیماران خاص و تالاسمی فرصتی است تا ضمن یادآوری اهمیت حمایت از این بیماران، از تلاش ارزشمند پرستارانی که بار اصلی خدمات‌رسانی را بر دوش دارند، قدردانی کنیم.»
در پایان مراسم، لوح‌های تقدیر به پرستاران واحد تالاسمی اهدا شد و از خدمات ارزشمند آنان تجلیل به‌عمل آمد.
تصاویر
  • تجلیل از پرستاران واحد تالاسمی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به مناسبت روز بیماران خاص و تالاسمی
ثبت امتیاز