بازدید کارشناسان ومهندسین اداره ساختمان
امتیاز:
در راستای برنامههای توسعهمحور بیمارستان، سه شنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۹، تیم کارشناسی و مهندسین «اداره ساختمان» به همراه کارشناسان متخصص «بهینهسازی مصرف انرژی» از بخشهای مختلف مرکز آموزشی درمانی شهید مصطفی خمین(ره) بازدید به عمل آوردند.
هدف از این بازدید، بررسی وضعیت سازهای، پایش زیرساختهای تأسیساتی و شناسایی راهکارهایی جهت کاهش اتلاف انرژی و بهینهسازی مصرف در تمامی واحدها بود. مدیریت بیمارستان با هدف افزایش کیفیت خدماترسانی و حرکت به سمت استانداردهای نوینِ مدیریت سبز، اجرای پیشنهادات فنی این تیم تخصصی را در دستور کار خود قرار داده است