X

اخبار

تاریخ انتشار: شنبه 23 خرداد 1405
گامی در جهت ارتقای خدمات دارویی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره)

  گامی در جهت ارتقای خدمات دارویی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره)

امتیاز: Article Rating
گامی در جهت ارتقای خدمات دارویی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره)
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)🔹در راستای سیاست‌های کلان بیمارستان مبنی بر بهبود مستمر کیفیت خدمات‌رسانی و ارتقای سطح رضایتمندی مراجعین و فعالیت مجدد بخش آنژیو گرافی با حضور بازرسی استان، فرآیند انبارگردانی در حال انجام و تحویل داروخانه بیمارستان به پیمانکار جدید اوایل هفته جاری انجام می شود🔹شایان ذکر است این فرآیند، به منظور رعایت دقیق موازین قانونی و حصول اطمینان از شفافیت حداکثری، با نظارت مستقیم نمایندگان محترم معاونت غذا و دارو، نماینده بازرسی در بیمارستان، حراست و کارشناس حقوقی بیمارستان صورت پذیرفت.🔹مدیریت بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ضمن اشاره به اهمیت این اقدام، اظهار داشت: «انبارگردانی داروخانه یکی از اقدامات ضروری و مهم در مسیر ساماندهی دقیق موجودی دارویی، کنترل فرآیندهای تأمین و توزیع، و ارتقای شفافیت عملکردی است. انجام این فرآیند با دقت و نظارت کامل، زمینه‌ساز ارائه خدمات مطمئن‌تر و مؤثرتر به بیماران عزیز خواهد بود.»🔹هدف از این تغییر مدیریتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین در زنجیره تأمین و توزیع دارو، تسریع در فرآیندهای خدمت‌رسانی و تسهیل دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌باشد.🔹مدیریت بیمارستان ضمن قدردانی از تمامی همکارانی که در طول این فرآیند تلاش و همکاری مؤثری داشتند، امیدوار است با استقرار تیم جدید، شاهد ارتقای کیفی خدمات دارویی و افزایش رفاه حال بیماران و مراجعین عزیز در این مرکز درمانی باشیم.با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای یکایک شما عزیزان.
🌐 روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)
تصاویر
  • گامی در جهت ارتقای خدمات دارویی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره)
ثبت امتیاز