بر گزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)
امتیاز:
بر گزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)
آیین تودیع و معارفه ریاست جدید بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از پرسنل این مرکز درمانی برگزار گردید.
در این مراسم، دکتر سهرابنژاد، مدیریت درمان دانشگاه ، ضمن تقدیر از زحمات دکتر رحمتیان و سرکار خانم شیره وندی مدیدیرت حال حاضراین مرکز ، به ظرفیتها و توانمندیهای بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) اشاره کرد و بر لزوم بهرهگیری از این ظرفیتها در راستای ارتقای خدمات درمانی تأکید داشت.
وی همچنین با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دوره ریاست دکتر رحمتیان در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) ، از جمله راهاندازی بخش ماموگرافی، راهاندازی OPG دندان، طی شدن مراحل پایانی اسکن هستهای و تجهیز و آمادهسازی اتاق عمل قلب برای راهاندازی، از تلاشهای صورتگرفته در این دوره قدردانی کرد.
در ادامه، دکتر رحمتیان ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و همراهی تمامی پرسنل بیمارستان در دوران مسئولیت خود، بهویژه در بحبوحه جنگ اخیر که همواره در خط مقدم خدمترسانی حضور داشتند، اظهار داشت: «موفقیتهای حاصلشده در این مجموعه، نتیجه همدلی، همکاری و همراهی ارزشمند تمامی کارکنان بوده است و از زحمات صادقانه همه همکاران سپاسگزارم.»
سپس دکتر شیرخانی، رئیس جدید بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره)، ضمن تشکر از اعتماد مسئولان دانشگاه به ایشان، این مسئولیت را مایه افتخار دانست و ابراز امیدواری کرد که با همراهی و تلاش پرسنل خدوم بیمارستان، زمینه ارتقای جایگاه بیمارستان و دستیابی به رتبههای علمی بالاتر فراهم شود.
در پایان این مراسم، از زحمات و تلاشهای دکتر رحمتیان، معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، تقدیر به عمل آمد و برای ایشان در سمت خطیرشان آرزوی موفقیت روزافزون گردید.