X

اطلاعیه ها

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 مرداد 1399

  میزان رضایت مندی بیماران از خدمات درمانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی

امتیاز: Article Rating

🔶دکتر الهام باستانی ریاست بیمارستان شهید مصطفی خمینی در گزارشی اعلام کرد میزان رضایت مندی بیماران بستری از ارائه خدمات درماني و دیگر مؤلفه های بیمارستانی، بسيار خوب و رو به رشد ارزیابی شده است. 

🔹وي اعلام كرد براساس پرسشنامه های توزیعی در بین بیماران، واحد بهبود کیفیت به بررسی میزان رضایتمندی بیماران پرداخته که نتایج حاصله چنین بوده است: در سه ماهه اول سال ١٣٩٨ میزان رضایت مندی ، ٨٤ درصد، سه ماهه دوم، ٨٦  درصد، سه ماهه سوم ٨٦ درصد و در سه ماهه چهارم ٩٢ درصد گزارش شده که از نظر ارزش گذاری مطابق با وضعيت خيلي خوب می باشد. این پرسشنامه پنج حیطه کادر پزشکی، کادر پرستاری، پرسنل کمکی و خدماتی، واحد تغذیه و حیطه امکانات رفاهی مورد ارزیابی قرار می دهد.

🔹رييس بيمارستان شهيد مصطفي افزود بر اساس نتایج حاصل از فرم ارزیابی؛ بيشترين رضايتمندي بيماران مربوط به رضايت از كادر پرستاري بوده است كه بخش داخلي زنان بيشترين رضايت مندي را در بين مراجعين ايجاد نموده است.

🔹دكتر باستاني خاطرنشان كرد بر اساس تحليل ها، مديريت بيمارستان به اين نتيجه رسيده است كه در بخش هاي تغذيه بيماران و امكانات رفاهي، بايستي اصلاحياتي صورت پذيرد تا اين دو بخش مانند بقيه بخش هاي بيمارستان بتوانند نمره قابل قبول تري را به خود اختصاص دهند.

🙏 دکتر باستانی با امید به افزایش سطح کیفی خدمات دهی به بيماران عزیز  از کلیه مسئولین و کارکنان بیمارستان تقدیر و تشکر به عمل آوردند

ثبت امتیاز