|
ورود
|
برنامه تحول نظام سلامت
با برنامه تحول نظام سلامت آشنا شويم
سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت
اطلاعیه هاي دبيرخانه كشوري
برنامه عملیاتی ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان
اقدامات ارتقاء هتلینگ
کمیته ها
کمیته اخلاق بالینی
فرآیندها
دستورالعمل ها
صورتجلسات
پاسخگويي به سؤالات
ارتباط با ما
سامانه ارتباطات مردمي
واحد آموزش و پژوهش
معاونت آموزشی
معاون آموزشی بیمارستان
کارشناسان آموزش
معاونت پژوهشی
معاون پژوهشی
کارشناسان پژوهش
کتابخانه
گروه های آموزشی
داخلی
برنامه های آموزشی
نورولوژی
عفونی
قلب
سوپروایزر آموزشی
آموزش به بیمار
پمفلت حمله آسم
پمفلت سرگیجه
پمفلت سردرد میگرنی
تقویم سلامت
امور آموزشی
واحد توسعه آموزش بالینی
اخبار
معرفی بیمارستان
پیام ریاست
تاریخچه بیمارستان
افتخارات
سیاست های کلان بیمارستان
تیم مدیریتی
بخش ها و واحدها
واحدهای پشتیبان1
واحد فناوری اطلاعات
آمار و مدارک پزشکی
روابط عمومی
کنترل عفونت
اداره امور اداری
پذیرش
ترخیص
واحد مددکاری
اداره حسابداری
تجهیزات پزشکی
واحد حقوقی
بهبود کیفیت
واحدهای پشتیبان2
خدمات اداری
درآمد و بیمه گری
انبار
انتظامات
بهداشت حرفه ای
بهداشت محیط
تدارکات
تغذیه
لنژری
نقلیه
بخش های بستری
بخش دیالیز
بخش آی سی یو 2
بخش تالاسمی و هموفیلی
بخش داخلی زنان
بخش اورژانس سرپایی
بخش سی سی یو 2
بخش داخلی مردان
بخش سی سی یو 1
بخش آی سی یو1
بخش جنرال بستری
پست سی سی یو زنان
بخش پست سی سی یو مردان
بخش روانپزشکی مردان
دفتر بهبود کیفیت
واحد گیرندگان خدمت
منشور حقوق بیمار
کلیپ آموزشی منشور حقوق بیمار
ساعات ملاقات بیماران
رسیدگی به شکایات
واحد رسیدگی به شکایات
فرآیندهای بیمارستان
بهبود کیفیت
ایمنی بیمار
فرم گزارش دهی خطاهای پزشکی
پرسشنامه فرهنگ ایمنی بیمار
آموزش های مرتبط با ایمنی بیمار
کلیپ آموزشی ایمنی بیمار
خدمات پرستاری
سوپروایزرین بالینی
مترون
سوپروایزر آموزشی
آموزش بیمار
بیماری های عفونی
بیماری های خون و سرطان
دیالیز
روانپزشکی
روماتولوژی
بیماری های ریه
بیماری های غدد
قلب و عروق
گوارش
مغز و اعصاب
نفرولوژی
اسامی رابطین آموزش به بیمار
پرسنل جدیدالورود
فیلمهای آموزشی
کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری
جزوه های آموزشی
برنامه های آموزشی
واحدهای کلینیکی و پاراکلینیکی
درمانگاه تخصصی
آزمایشگاه
درمانگاه ترک اعتیاد
نظرسنجی
رضایت بیمار
آزمون علمی فرهنگی
کتابخانه بیمارستان
واحد توسعه تحقیقات بالینی
X
برنامه تحول نظام سلامت
با برنامه تحول نظام سلامت آشنا شويم
سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت
اطلاعیه هاي دبيرخانه كشوري
برنامه عملیاتی ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان
اقدامات ارتقاء هتلینگ
کمیته ها
کمیته اخلاق بالینی
فرآیندها
دستورالعمل ها
صورتجلسات
پاسخگويي به سؤالات
ارتباط با ما
سامانه ارتباطات مردمي
واحد آموزش و پژوهش
معاونت آموزشی
معاون آموزشی بیمارستان
کارشناسان آموزش
معاونت پژوهشی
معاون پژوهشی
کارشناسان پژوهش
کتابخانه
گروه های آموزشی
داخلی
برنامه های آموزشی
نورولوژی
عفونی
قلب
سوپروایزر آموزشی
آموزش به بیمار
پمفلت حمله آسم
پمفلت سرگیجه
پمفلت سردرد میگرنی
تقویم سلامت
امور آموزشی
واحد توسعه آموزش بالینی
اخبار
معرفی بیمارستان
پیام ریاست
تاریخچه بیمارستان
افتخارات
سیاست های کلان بیمارستان
تیم مدیریتی
بخش ها و واحدها
واحدهای پشتیبان1
واحد فناوری اطلاعات
آمار و مدارک پزشکی
روابط عمومی
کنترل عفونت
اداره امور اداری
پذیرش
ترخیص
واحد مددکاری
اداره حسابداری
تجهیزات پزشکی
واحد حقوقی
بهبود کیفیت
واحدهای پشتیبان2
خدمات اداری
درآمد و بیمه گری
انبار
انتظامات
بهداشت حرفه ای
بهداشت محیط
تدارکات
تغذیه
لنژری
نقلیه
بخش های بستری
بخش دیالیز
بخش آی سی یو 2
بخش تالاسمی و هموفیلی
بخش داخلی زنان
بخش اورژانس سرپایی
بخش سی سی یو 2
بخش داخلی مردان
بخش سی سی یو 1
بخش آی سی یو1
بخش جنرال بستری
پست سی سی یو زنان
بخش پست سی سی یو مردان
بخش روانپزشکی مردان
دفتر بهبود کیفیت
واحد گیرندگان خدمت
منشور حقوق بیمار
کلیپ آموزشی منشور حقوق بیمار
ساعات ملاقات بیماران
رسیدگی به شکایات
واحد رسیدگی به شکایات
فرآیندهای بیمارستان
بهبود کیفیت
ایمنی بیمار
فرم گزارش دهی خطاهای پزشکی
پرسشنامه فرهنگ ایمنی بیمار
آموزش های مرتبط با ایمنی بیمار
کلیپ آموزشی ایمنی بیمار
خدمات پرستاری
سوپروایزرین بالینی
مترون
سوپروایزر آموزشی
آموزش بیمار
بیماری های عفونی
بیماری های خون و سرطان
دیالیز
روانپزشکی
روماتولوژی
بیماری های ریه
بیماری های غدد
قلب و عروق
گوارش
مغز و اعصاب
نفرولوژی
اسامی رابطین آموزش به بیمار
پرسنل جدیدالورود
فیلمهای آموزشی
کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری
جزوه های آموزشی
برنامه های آموزشی
واحدهای کلینیکی و پاراکلینیکی
درمانگاه تخصصی
آزمایشگاه
درمانگاه ترک اعتیاد
نظرسنجی
رضایت بیمار
آزمون علمی فرهنگی
کتابخانه بیمارستان
واحد توسعه تحقیقات بالینی
رضايت سنجي باري تعيين اساتيد نمونه
رضايت سنجي باري تعيين اساتيد نمونه
الف) صلاحیت های تخصصی در تدریس
نام سه تن از اساتیدی که تسلط علمی و احاطه کامل بر مطالب درسی خود را دارند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که قدرت تفهیم و انتقال مطالب علمی را به نحو احسن دارند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که کوریکولوم و طرح درس را در جلسه اول ارائه داده و در طول ترم از آن پیروی می کنند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که استفاده صحیح و مناسب و بجا از وسایل و امکانات کمک آموزشی مانند اسلایدهای با کیفیت پاورپوینت، کلیپ های علمی و... را انجام می دهند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که به نظر شما درس و محتوای علمی را به بهترین صورت و با کیفیت عالی ارائه می دهند مرقوم فرمایید
ب) صلاحیت های عمومی، رفتاری و حرفه ای در تدریس
نام سه تن از اساتیدی که در توانایی ایجاد روحیه خلاقیت، ابتکار علمی و پشتکار در شما بیشترین تاثیر را دارند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که نحوه ی برخورد اجتماعی و ایجاد احترام ، تفاهم، صمیمیت و اعتماد متقابل را هم در کلاس درس و هم در فضای خارج از کلاس، به بهترین وجه ممکن رعایت می کنند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که شما می توانید در مشکلات، چالش ها و درگیری های شخصی خود به آن ها اعتماد کرده و از راهنمایی و مشورت آن ها استفاده کنید مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که بهترین واکنش های معقول و منطقی را به پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه های دانشجویان انجام می دهند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که تمام سعی خود را برای ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت، علمی و آکادمیک از خود ، در دانشجویان انجام می دهند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که با توجه به همه صفات علمی، آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و حرفه ای، شایسته عنوان استاد نمونه، الگو برتر در دانشگاه می باشند را مرقوم فرمایید
ج) صلاحیت های لازم برای اساتید بالینی
نام سه تن از اساتیدی که بهترین وقت شناسی برای حضور به موقع در بخش یا درمانگاه را دارند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که بهترین فعالیت و تاثیر را در آموزش های بالینی مانند مورنینگ، گراند راند، ژورنال کلاب و ... را دارند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که مهارت های علمی در آموزش بالینی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که جنبه های مختلف اخلاق پزشکی/پرستاری و حرفه ای را به بهترین نحو احسن رعایت می کنند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که بهترین مسئولیت پذیری و پاسخ گویی را در قبال بیمار، همراهان بیمار، و بیمارستان رعایت می کنند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که سعی بیشتری برای ایجاد انگیزه و مطالعات گسترده تر و استفاده از منابع متعدد بالینی را برای دانشجویان دارند مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که کیفیت آموزش بالینی بهتری داشته و میزان بهره گیری دانشجویان از مطالب ارائه شده حداکثری می باشد مرقوم فرمایید
نام سه تن از اساتیدی که در محیط بالینی، گشاده رویی و کرامت انسانی والاتری با بیماران، پرسنل و دانشجویان دارند مرقوم فرمایید
د) سوال باز پاسخ:
اگر انتقادی یا پیشنهادی در زمینه پروسه ی یاددهی و یادگیری یا روش تدریس اساتید دارید لطفا در کادر زیر قید نمایید